BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 11, 2010

ရမသြာန္လျမတ္အေၾကာင္း

ရိုဇာဟ္ ဥပုသ္ေစာင့္ထိန္းျခင္း


"အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ထံေတာ္ပါး၌ ရုိဇာဟ္ ဥပုသ္ေစာင့္ထိန္းသူ၏ ဂုဏ္အဆင့္သည္ အလြန္တရာပင္ ျမင့္မားလွေပသည္.. "

"အႀကင္သူသည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ ႏွစ္ၿမိဳ႕မႈသက္သက္ကိုေရွးရႈ၍ အက်ိဳး ဆဝါဗ္ ကိုေမွ်ာ္ကုိးလ်က္ ရမသြာန္ ၏ ရိုဇာဟ္ကုိေစာင့္ထိန္း၏။ ထုိသူ၏ အတိတ္က အျပစ္မ်ားကုိ ခြင့္လႊတ္ေတာ္မႈမည္ ျဖစ္၏ .. "

"ရုိဇာဟ္ေစာင့္ထိန္းသူ၏ ပါးစပ္မွထြက္ေသာ အနံ႕အသက္သည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ထံေတာ္ပါး၌ ကတိုးအနံ႕ထက္ပို၍ ျမတ္ႏုိးဖြယ္ရာျဖစ္ေပသည္ .. "

"ကိယာမတ္ ေန႕တြင္ ရုိဇာေစာင့္ထိန္းသူတုိ႕သည္ ရုိဇဟ္ ၏ ႀကီးမားလွစြာေသာ အက်ိဳးဆုလာဘ္ေတာ္မ်ားကုိရရွိႀကမည္ ျဖစ္သည္.. "

ရမသြာန္ လ၏ပညတ္ခ်က္မ်ား

၁) လျမတ္ ရမသြာန္ ၏ ရုိဇဟ္ သည္ ရူးသြပ္သူ ႏွင့္ အရြယ္မေရာက္ေသးသူမွအပ အျခား မူစလင္ တုိင္းအေပၚ၌ ဖရ္သြ္ မလုပ္မေနရ တာဝန္ျဖစ္သည္။

၂) ဖဂ်္ရ္ ဝင္ေရာက္လာၿပီး အခ်ိန္မွစ၍ ေနဝင္သည္အခ််ိန္အထိ ရုိဇဟ္ ၏ နီယတ္ျဖင့္စားျခင္း၊ ေသာက္ျခင္း ႏွင့္ ကာမစပ္ယွက္ မႈ စြန္႕လႊတ္ျခင္း ကုိ ယွရီအတ္ တြင္ ရိုဇာ ကုိေခၚသည္။

၃) ႏႈတ္ျဖင့္ နီယတ္ ျပဳျခင္း၊ တစ္စံုတစ္ရာကုိ ျမြက္ဆုိျခင္းစသည္တုိ႕ျပဳလုပ္ရန္မလိုအပ္ေခ်။ စိတ္အတြင္း၌ "ယေန႕ငါသည္ ရုိဇာဟ္ ႏွင့္ျဖစ္သည္ " ဟု ရည္စူးလ်က္ တစ္ေန႕လံုး တစ္စံုတစ္ရာ မစားမေသာက္ ေမထံုမႈ မျပဳပဲ ေနလိုက္လွ်င္ ရုိဇာဟ္ အထေျမာက္ေလသည္။

၄) အကယ္၍ တစ္ဦးတစ္ေယာက္သည္ နံနက္မွ မုိးခ်ဳပ္ သည္အထိ တစ္ေနကုန္ မစားမေသာက္ပဲ ေနခဲ့သည္။ စိတ္ထဲ၌ ရုိဇဟ္ ကုိ ရည္စူးျခင္းမရွိ။ မဆာသျဖင့္ သို႕မဟုတ္ အေႀကာင္းတစ္ခုခုေႀကာင့္ မစားမေသာက္ျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိအခါ ထိုသူ၏ ရုိဇဟ္ သည္ အထမေျမာက္ေခ်။ အကယ္၍ စိတ္ထဲ၌ ရုိဇာဟ္ ၏ နီယတ္ ျပဳလိုက္လွ်င္ သူ၏ ရုိဇဟ္ သည္ အထေျမာက္ေလသည္။

၅) ယွရီအတ္ တရားေတာ္အရ ရိုဇဟ္ ၏ အခ်ိန္သည္ နံနက္အရုဏ္တက္ခ်ိန္မွ စတင္ေလသည္။ ထုိ႕ေႀကာင့္ အရုဏ္တက္ခ်ိန္ မေရာက္မခ်င္း စားျခင္း ေသာက္ျခင္းစသည္တုိ႕ပိုင္ေလသည္။

၆) လျမတ္ရမသြာန္တြင္ ညဥ့္အခ်ိန္၌ ရိုဇဟ္ ၏ နီယတ္ ျပဳလွ်င္လည္း ဖရ္သြ္ တာဝန္ေက်သြားေလသည္။ အကယ္၍ ညဥ့္အခ်ိန္ ရုိဇဟ္ ထားရန္မရည္ရြယ္ နံနက္မိုးလင္းေသာအခါလည္း ယေန႕ရုိဇဟ္ မထားေတာ့ဘူးဟုႀကံရြယ္ခဲ့၏။ ေနအေတာ္ကေလးျမင့္လာေသာ အခါ (ေနမြန္းမတည့္ခင္ တစ္နာရီအလိုအထိ) ဖရ္သြ္ ရိုဇဟ္ လြတ္ျခင္းမေကာင္းဟု စဥ္းစားကာ နီယတ္ ခ်ည္လိုက္လွ်င္ ရုိဇဟ္အထေျမာက္ေလသည္။ သုိ႕ရာတြင္ နံနက္အခ်ိန္၌ တစ္စံုတစ္ရာစားေသာက္မိလွ်င္ နီယတ္ မျပဳအပ္၊ ရုိဇဟ္ မပိုင္ေတာ့ေခ်။

စဲဟ္ရီစားျခင္းႏွင့္ အိဖ့္တြာရ္ျပဳျခင္း (ဝါဝင္ ဝါထြက္ အစား စားေသာက္ျခင္း)

၁) စဲဟ္ရီ စားေသာက္ျခင္းသည္ စုႏၷတ္ျဖစ္ေလသည္။ အကယ္၍ စြံပလြံသီး ၂ လံုး ၃ လံုးခန္႕ျဖစ္ေစ၊ သို႕မဟုတ္ အျခားအစားအစာ တစ္ခုခု အနည္းငယ္ျဖစ္ေစ၊ သုိ႕မဟုတ္ ဘာတစ္ခုမွ်မစားေသာက္ခ်င္လွ်င္လည္း ေရအနည္းငယ္ျဖစ္ေစ စားေသာက္ရမည္။

၂) စဲဟ္ရီ စားေသာက္ရာတြင္ အတတ္ႏုိင္ဆံုး အခ်ိန္ဆြဲဆုိင္းငံ့၍ စားလွ်င္ ေကာင္း၏ .. ။ သို႕ရာတြင္ အရုဏ္ တက္လာၿပီး ရုိဇဟ္ ပိုင္မည္ မပိုင္မည္ ဟု သံသယျဖစ္လာသည္အထိ ေနာက္က်မခံရ။

၃) အကယ္၍ ညဥ့္အခ်ိန္တြင္ စဲဟ္ရီ စားရန္ အိပ္ရာမွမႏုိးပဲ အားလံုးအိပ္ေပ်ာ္ေနႀကသျဖင့္ စဲဟ္ရီမစားျဖစ္ေသာ္ျငားလည္း နံနက္တြင္ ရုိဇဟ္ ထားလုိက္ရေပမည္။ စဲဟ္ရီ လြတ္သြားသည့္အတြက္ ရုိဇဟ္ ကုိလႊတ္လုိက္ျခင္းသည္ ႀကီးေလးေသာ ဂုနာဟ္ ထုိက္ေလသည္။

၄) မိုးလင္းေလၿပီဟု သံသယဝင္ဖြယ္ရွိသည္ခန္႕မွ် အခ်ိန္ေနာက္က်သြားလွ်င္ စားေသာက္ျခင္းမပိုင္ေတာ့ေခ်။ မက္ရူးဟ္ ျဖစ္သည္။ ထုိသို႕ေသာအခ်ိန္၌ တစ္စံုတစ္ရာစားေသာက္မိလွ်င္ ဂုိနာဟ္ ျဖစ္ေလသည္။ တစ္ဖန္မုိးလင္းေနၿပီ ျဖစ္ေသာေႀကာင့္ ထုိရုိဇဟ္ ၏ ကသြာ ကုိထားရမည္။

၅) ေနလံုးသည္ လံုးဝဝင္သြားေလၿပီဟု အတိအက်သိလွ်င္ သိခ်င္း ဝါေျဖလုိက္ျခင္း သည္ မုစ့္တဟဗ္ ျဖစ္ေလသည္။ ေနဝင္ၿပီးေနာက္ဝါေျဖရာတြင္ အခ်ိန္ေနာက္က်ခံျခင္းသည္ မက္ရူးဟ္ ျဖစ္ေလသည္။

၆) စြံပလြံသီးျဖင့္ ဝါေျဖျခင္းသည္ မြန္ျမတ္လွေပသည္။ သုိ႕မဟုတ္ အျခား ခ်ိဳျမေသာ ပစၥည္းတစ္ခုခုျဖင့္ ဝါေျဖရမည္။ အကယ္၍မလြယ္က ေရႏွင့္ေျဖရမည္။ အခ်ိဳ႕ေယာက္်ား မိန္းမတုိ႕သည္ ဆားခဲျဖင့္ ဝါေျဖေလ့ရွိႀကသည္။ ထုိသုိ႕ဝါေျဖရာတြင္ အက်ိဳးဆဝါဗ္ ရွိသည္ ဟု ထင္မွတ္ယံုႀကည္ႀကသည္။ ဤကဲ့သို႕အယူထားျခင္းသည္ လံုးဝမွားယြင္းသည္။

၇) ေနဝင္ရာတြင္ သံသယရွိသမွ်ကာလပတ္လံုး ဝါေျဖျခင္း မပိုင္ေခ်။

* အစၥလာမ့္ပညတ္ခ်က္မ်ား ေပါင္းခ်ဳပ္ စာအုပ္မွ *

0 comments: